Zondag 22 januari - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Bram Bossche - WaarBenJij.nu Zondag 22 januari - Reisverslag uit Bergschenhoek, Nederland van Bram Bossche - WaarBenJij.nu

Zondag 22 januari

Door: Bram Bossche

Blijf op de hoogte en volg Bram

17 Januari 2006 | Nederland, Bergschenhoek

Beste mensen, nog de beste wensen!

Voor degene die het nog niet wisten: Op 22 januari 2005 zal ik voor 2 maanden naar Thailand gaan om vervolgens voor 2 maanden naar Australie te gaan. Op 18 mei zal ik, als alles redelijkerwijs verloopt, weer terugkomen in Nederland.

Zondag 22 januari vertrek ik dus. Ik heb inmiddels het nodige bijelkaar gespaard in pak 'em beet 3 maanden tijd. Hiermee zal ik waarschijnlijk 2 maanden Thailand wel redden. Of ik genoeg geld heb gespaard voor 2 Maanden Australie is nog de vraag. Maar dat zien we daar wel. Struisvogeleieren rapen voor een extra zakcentje in Australie kan natuurlijk altijd.

De afgelopen maanden heb ik een Nederland-Thailand-Australie-Nederland-ticket geboekt, prikken gehaald (hepatitis A en DTP), girorekeningen geopend, creditcards aangevraagd, reisverzekering afgesloten een Visum Australie aangevraagd en nog te veel andere dingen geregeld. Nu ben ik dus bezig met dit digitale dagboek. De komende weken moet ik zorgen dat ik de noodzakelijke bagage bijelkaar krijg. Dit houdt in: rugzak met slotjes, kleren, medische bagage en overige bagage.

Ik vind het een rare gewaarwording dat ik zondag in m'n eentje voor vier maanden op reis ga. Geen idee wat ik op reis ga doen. Haha! Nee hoor, grapje. Ik heb wel het een en ander in m'n hoofd. Maar wat het precies zal zijn, dat zal ik daar ondervinden. Het moet natuurlijk wel een beetje spannend blijven.

Via dit digitale dagboek wil ik iedereen op de hoogte houden van mijn reis. Ik heb dit besloten omdat ik van veel mensen enthousiaste reacties heb ontvangen hierover.


De groeten van Bram Bossche

PS 1: Verdere berichtgeving over mijn reis zal na 22 januari zijn.

PS 2: Wil je niet op de hoogte gehouden worden van mijn reis, dan kan je dit aangeven en zal ik je uit mijn mailbox halen.

  • 17 Januari 2006 - 15:07

    Peck:

    Succes lulletje!!
    'k zie je gauw weer terug, en dan drinken we er 1 bij mij thuis.

  • 17 Januari 2006 - 15:58

    Soesi:

    He Bram, leuk joh dat alles geregeld is en tja nog een paar dagen... Ik vind het het echt spannend voor je en ik wil echt wel op de hoogte gehouden worden. Wees wel voorzichtig en vergeet niets maar neem ook niet te veel mee en gebruik deze dagen maar goed want 4 maanden is toch wel lang. Nou ik hoor gauw weer van je hoop ik. Nogmaals een goede reis !!!

  • 17 Januari 2006 - 16:12

    Johannez:

    Veel plezier kerel! En een goeie raad; ik zou de kip laten staan. Enjoy

  • 17 Januari 2006 - 18:07

    Alberto:

    Hey Brammetje! :D
    Veel plezier de komende maanden en vergeet niet foto's te maken van een paar mooie Thaise meiden ;).

    laterz,

    Alberto

  • 17 Januari 2006 - 19:47

    Menno:

    Mag ik mee?

  • 17 Januari 2006 - 19:49

    Bobby:

    Goed dat je weggaat, heb ik eindelijk kans op een basisplaats.....

  • 17 Januari 2006 - 19:51

    Jannie En Cindy:

    Wanneer kom je weer bij ons langs?

  • 17 Januari 2006 - 19:52

    Perry En Adnan:

    Verdomme, nu je weggaat kunnen we geen truien en walkmans meer van je jatten....

  • 18 Januari 2006 - 08:13

    Donata:

    He Bram, Ik wens je echt veel plezier en kijk even goed rond en laat mij even weten hoe het daar is dan kan ik me daarop voorbereiden!!! Je moet lef hebben om in je eentje naar een vreemd wereld deel te gaan maar ook weer een grote uitdaging en daar hou jij zeker wel van!!! Hoor snel hoe je het hebt. Ik wens je een goede reis toe!

  • 18 Januari 2006 - 09:05

    Gyzlene:

    Heeeeey Bram sahbi!!

    Wat goed dat het je is gelukt!:D

    Have fun, maak veel foto's en deel alles met ons!

  • 18 Januari 2006 - 11:14

    Rajni:

    Hey Bram,
    Te gek dat je eindelijk je reis gaat maken!!! Zorg goed voor je zelf en heel veel plezier. Ik vind het leuk dat je ons hier op de hoogte wil houden van je avonturen. Als je terug bent dan gaan we wat drinken samen. Lijkt me gezellig!!! Heel veel groetjes Rajni

  • 19 Januari 2006 - 10:48

    Coen:

    Hey Bram!!
    Helaas kon ik er zondag niet bijzijn had als een afspraak en zaterdag Marius zijn verjaardag ga ik ook niet redden want dan ga ik weer snowboarden!! Dus via deze weg wil ik je heel veel plezier wensen. Ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt, maar ja jij beleefd altijd wel wat, toch? Ik hou je in de gaten!!

    Ciao, Coen

  • 20 Januari 2006 - 09:02

    Kees:

    Ik ben best een beetje jaloers. Mooie reis met heel veel ervaringen toegewenst.

  • 21 Januari 2006 - 13:53

    De Tank:

    Ben ik een tank?

  • 22 Januari 2006 - 20:34

    Joella:

    He bram! bedankt voor je berichtje en we houden contact! biertje in aussie!!!
    groetjes Joella

  • 23 Januari 2006 - 18:49

    Menno:

    Bram, waarom haal je sommige berichtjes weg? Dat vind ik een beetje kinderachtig van je!

  • 24 Januari 2006 - 13:44

    Peet:

    mooi nu jij weg bent kunnen we jou de schuld geven als we geen kampioen worden

    veel plezier

  • 24 Januari 2006 - 21:11

    Gerben:

    Joella, bel me....

  • 25 Januari 2006 - 18:06

    Michael:

    Heej Bram!! Hoe is het nou, zo alleen in de grote wereld? Ik zag dat je het afdingen nog niet verleerd bent. Ik houd je in de gaten. www.getjealous.com/mamoore is de site waar mijn reisverhalen op staan. Zal 'm snel weer eens updaten. Moet nu naar college. Geen Kippies eten he!!! Wat is dat nou? Gerben ook al met Joella

    Hasta La Pasta

  • 26 Januari 2006 - 22:36

    Lut:

    Leef je nog?

  • 30 Januari 2006 - 09:54

    Naomi:

    Ha die Bram, eindelijk is 't dan zover!! Hoor je er al jaren over, en nu is 't mannetje dan aan de andere kant vd wereld. Voorzichting, en vooral heel veel plezier! xNaomi

  • 09 Februari 2006 - 18:59

    Kees:

    He heethoofd, wij hier in de storm en regen en kou. Stuur ons wat mooie warme foto's. Ik heb er 300 voor je betaald.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bergschenhoek

Bram

Tja, je hebt dagen dan gaat het goed, en je hebt dagen dan gaat het minder goed...

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 73093

Voorgaande reizen:

04 Maart 2014 - 05 Mei 2014

Indonesië

22 Januari 2011 - 11 Januari 2013

Midden- en Zuid-Amerika

22 Januari 2006 - 17 Mei 2006

Azië en Australië

Landen bezocht: